.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آزاد راه ریلی حاشیه دریای مازندران اجرایی می شود

رئیس جمهور کشورمان به طرح به آزاد راه ریلی حاشیه دریای خزر اشاره کرد و گفت: این طرح گرگان را به رشت متصل می کند و در حال تنظیم قرارداد مالی هستیم.

محمود احمدی نژاددر جمع مسئولان گلستان افزود: امیدواریم این طرح به بزودی و تابستان سالجاری اجرایی شود.

وی اظهار داشت: طرف قرارداد این طرح مشخص شده است و در حال تنظیم قرارداد مالی هستیم.

وی به برخی طرح های بزرگ استان گلستان اشاره و اضافه کرد: یکی از این طرح ها، طرح های ارتباطی است و توافق بزرگی بین سه کشور ایران، ترکمنستان و قزاقستان در این زمینه صورت گرفت.

احمدی نژاد یادآورشد: در این توافق مقرر شد که مسیر ترانزیت شمال به جنوب به سمت شرق دریای مازندران آورده شود و یک دالان اساسی برای منطقه ایجاد شود.

رئیس جمهور گفت: سه پرژوه بزرگ راه آهن در سه کشور تعریف شده که هر سه پروژه فعال است و امیدواریم بزودی جریان ترانزیت شمال به جنوب از شرق دریای مازندران فعال شود.

وی افزود: راه آهن مشهد به گرگان در دست مطالعه است و با پایان مطالعه دولت پشتیبانی می کند که اجرای این طرح زودتر انجام شود.

وی با اشاره به وضعیت کشاورزی گلستان گفت: در بخش کشاورزی مشترک با صنعت از همه کارآفرینان برای توسعه صنایع تبدیلی در استان دعوت می شود.

احمدی نژاد گفت: ما هنوز در ابتدای راه هستیم و می توانیم به نقطه ای برسیم که غیر از گندم سایر محصولات استان تبدیل، بسته بندی مناسب شود و به فروش رود.

وی اظهار داشت: وقتی صنعت تبدیلی با بخش کشاورزی همراه شود، ارزش افزوده محصول را دو تا سه برابر افزایش می دهد.

احمدی نژاد گفت: زحمت اصلی در بخش کشاوری کشیده می شود ولی برداشت منافع اصلی اتفاق نمی افتد.

وی گفت: در این بخش دولت برای حمایت آمادگی دارد و صندوق توسعه ملی برای ارائه تسهیلات آماده است.

گلستان نیازمند نگاه ویژه است

وی نگاه ویژه مسئولان به گلستان را ضروری دانست و گفت: گلستان استانی است که دائم نیروی انسانی جذب می کند و به اشتغال کشور کمک می کند.

وی خواهان پشتیابی و پیگیری مسائل گلستان شد و افزود: همه فعالان صنعت باید به مسائل کشاورزی محیط زیست گلستان توجه اساسی داشته باشند، زیرا طبیعت استان باید حفظ شود.

رئیس جمهور به بازدید از کارخانه سیمان اشاره و اضافه کرد: مدیران کارخانه اطمینان دادند که هیچ آلودگی زیست محیطی نداشته باشد، زیرا این استان بهترین جنگل ها و اراضی کشور را داراست.

وی گفت: در ساخت نیروگاه نیز مسائل زیست محیطی نیز رعایت شد، زیرا صنعت باید پشتیبان کشاورزی و پشتیبان تولید بومی گلستان باشد و آن را تقویت کند.

رئیس جمهور ادامه داد: اگر مردم از طبیعت بهتر استفاده کننده، سرمایه شان بیشتر می شود و دو کارخانه در گلستان نشان داد که سرعت و استعداد در استان بسیار زیاد است.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.